My Mood

MOOD : Gangguan emosi''
16/09/2016



Sabtu, 15 Disember 2012

sahabat sejati :D


kenangan kita bersama akanku simpan rapi di dalam kamus hidupku .
terima kasih teman mengajar aku erti persahabatan .
semoga kita tidak akan terpisah :D
Terima kasihh kawan :)

1. AQILAH
- firstly akuu kenal si dia , si dia seorang yang happy dan sentiasa dedikasi dalam apa jua jawatan yang dia sandang at sekolah :DD , dia seorang yang terbaikk !

2. Errkkk ==''
- kay , kite langkauu :)

3. HANI
- si dia seorang yang happy , setia ngan kengkawan dia dan simpan rahsia kengkawan dia dengan baikk .
boleh di percayai , kengkadang penyakit hati dengan gurauan dia tapi si dia bijak memujuk :DD
Sayang awakk :))

4.  WANI
- si dia tidak jemu2 mencurahkan ilmu untuk akuu kalau akuu nie susahh nak faham dalam sesuatu pelajaran , tapi kadang2 si dia nie cepat bengang , jimat orangnya , susah nak boros , pentingkan kecantikkan :P

5. MARINA
- si dia adalah adik kepada kami sebab dia seorang yang manja :D , takut kucing , suka gelakk , happy semacam macam takde masalah :DD . untung laa dia kan ? family dia sporting gilaaaaa :DD

6. IKA
- si dia seorang yang baik , bagitahu hal yang sebenar untuk kepentingan kawannya dan akuu tengok dia hari2 happy sebab hatinya bersama di dalam kelas :))

7. ATY
- si dia seorang yang happy , gadget sume dia ade , suka tolong kawan2nya dalam masalah , selalu berkepit ngan sahabat baiknya , marina :D

8. NADZIRAH
- Anak kepada GPK Hem sekolah , seorang yang pendiam tapi sejak akhir2 bulan banyak bercakap pulakk , heheeee . aku perhatikan dia nie suka bawak bekal makanan at skolahh . tak pernah miss :)

9. NIZAM
- pendiam tapi kengkadang akuu adelah jugak dengar dia bersuare :D

10. NAHA
- seorang yang penuh dengan misteri . HAHA :)

11. SELLY
- sering tunjuk ajar dalam pelajaran , tak kedekut ilmu ngan akuu tapi ngan korg akuu tak tahu laa . heheeheee

12. LUQMAN M
- sering ditindas di dalam kelass , chopp ! , kiteorang suke kacau si dia nie . Cakap laju cam LRT :DD
macam pembace berita pun ade jugak :)

13. RAYHAN
- si dia seorang yang lawak dan sering memberi gelaran kepada teman2nya , seorang yang suka menolong teman2nya dalam kesusahan , seorang yang lucky , kengkadang mengganas .

14. FIQRY
- si dia adalah pelawak bagi kelas kami , tak pernah berpisah dengan ahli kumpulannya iaitu Amirul Fazli dan Lukman Hakim R .

15. TAJUDDIN
- saya suka dengar suara merdunya .

16. AMIRUL FAZLI
- si dia suka cari pasal , cari gaduh tapi kadang2 pelawak dalam kelas kami .

17. SYUHADAQ
- si dia penuh dengan misteri =='' hahaaa !!

18. LUKMAN R
- si dia seorang yang suke berlawak , kengkadang sengal dia membuatkan satu kelas gelak , seorang yang happy dan nakal , bak kate dia :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan